If they can't handle you at your worst, they don't deserve you at your best.

2011. május 18., szerda

Nyááá *-* Megjött a gyöngyöm *-*

Hali!
Wáá *___* Ma reggel Matyi drága hozta a gyöngyeimet *-* Úúúúgy örülök *-* Szinte egyből nekiálltam válogatni, nagy örömmel nézegettem őket, és egy helyre is tettem, amelyikből több csomag is van... persze anyukám is hamar megjelent, hogy megnézze őket, és összeszórta, amit már összeválogattam :D XD <3
Aztán nekiálltam fűzni... először egy rózsaszín dobókockás karkötőt csináltam *p* Arról nincs kép, de már most imádom x'D
És egy gyűrűt anya kérésére. Mondta, hogy a kék gyöngyből csináljak egy gyűrűt, valakinek oda akarja adni... és hát én gondoltam, jól van, oké... kiválasztottam a kék gyöngyöket, kisebbet, nagyobbat, és egy egyszerűt akartam csinálni, de hát nem számítottam rá, hogy olyan kicsi lesz, amilyen... míg kiagyaltam, hogy mit csináljak még vele... X'D hát gondolkoztam egy kicsit, aztán végül is ez lett belőle : ^^

Nekem tetszik, remélem a célszemélynek is ^^
Ennyi lenne... baibai :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése