If they can't handle you at your worst, they don't deserve you at your best.

2011. május 5., csütörtök

Egyszerűek ^^

Hali! 
Hát... tegnap befejeztem a nyakláncomat, és csináltam magamnak egy kis karkötőt is.  
 Tesóm azt mondta erre hogy nagyon szép ^^ hát, nekem tetszik, bár a színe kicsit más mint a képen... 
 Ez viszont nem a szépsége miatt fontos... még elég rég kaptam anyukámtól, és valahogy elszakadt, azóta is újra akartam fűzni, mert valamiért nagyon fontos nekem =) Így most megcsináltam *-* 

És hát továbbra is gondolkozom, milyen egyszerűbb dolgokat tudnék még megcsinálni, ami még szép is... anyukám mindig nyaggat, hogy csináljak az ismerősöknek is valamit, de ha egyszer nem tudok semmit? :D Hát úgy nehéz... na mára ennyit akartam. Baibai <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése