If they can't handle you at your worst, they don't deserve you at your best.

2011. augusztus 16., kedd

újabbak ^^

Hát... a kis lemaradásomat most behozom XD Pár dologgal le vagyok maradva, amiket mostanában alkottam. Köztük kettő szülinapra készült. Az egyik Chuu szülinapjára, a másik anyukám barátnőjének a szülinapjára ^^ az utóbbira volt kb 1 napom, hogy megcsináljam ~.~ Az eredeti ékszert rozzi csinálta, anyukámnak pedig megtetszett, és mondta, hogy azt akarja... hát én meg először csak nézek, hogy haaa? Aztán mondtam, hogy ha az kell, akkor én megpróbálom >< Persze, az enyém nem tökéletes, de elsőre nem rossz...
A vakutól nagyon csillog.. ^^'

A másik pedig egy zöld karkötő. Ez készült Chuunak, a képet is ő készítette róla. Kicsit homályos, de nem baj >< a közepén pedig zöld swarik vannak *-*
nyúú, ezaz ><

A harmadik meg már saját magamnak készült... egy egyszerű kis memoria karkötő... kéééék *-*
Nya, ennyi lenne  ^^ További szép napot :3

2 megjegyzés: